MyGo is een platform waar de consument (jij) de juiste specialist voor een uit te voeren opdracht kunt vinden.
Middels onze beproefde Matchmaker zijn we in staat op basis van jouw specifieke wensen een goede match te maken en je in contact te brengen met de professional die jou verder kan helpen.
De bij ons aangesloten bedrijven hebben een screening ondergaan die verder gaat dan enkel het controleren van een KvK-inschrijving.
De screening omvat (maar is niet beperkt tot):
De specialisten waarmee je via MyGo in contact gebracht kan worden, hebben zelf de verantwoordelijkheid voor het uitvoeren van de door jou gevraagde werkzaamheid.
Vanaf het eerste contact tot de afronding van de opdracht heb je dus te maken met het betreffende bedrijf.
Bij ontevredenheid over de uitgevoerde werkzaamheden of over de financiële afhandeling is het bedrijf ook de aan te spreken partij.
Van ons krijg je de mogelijkheid om een review te schrijven over je ervaring met het bedrijf dat werkzaamheden voor je heeft uitgevoerd.
MyGo reviews hebben niet alleen invloed op het beeld dat de consument kan vormen van het betreffende bedrijf, maar helpen ons ook om de kwaliteit van de dienstverlening van de specialisten te beoordelen. Mocht er grond zijn op basis van reviews en klachten om een bedrijf uit te sluiten van verdere deelname aan MyGo, dan zullen we dit natuurlijk doen.
Jij heb een opdracht die uitgevoerd moet worden, wij helpen je aan de juiste vakman. We hebben persoonlijk contact met vele specialisten, waardoor we je snel en passend kunnen matchen. Naast de door ons aangedragen match staat het je vrij door het gehele aanbod aan specialisten te bladeren en je eigen keuze te maken.
Onze beproefde Matchmaker helpt je door het proces heen. Met een aantal gerichte vragen en enkele basisgegevens is de Matchmaker in staat de optimale match voor je te vinden. Wanneer er toch niet direct een goede match te maken is, of wanneer je graag persoonlijk iemand spreekt, staat ons Servicecenter tijdens kantooruren voor je klaar om je persoonlijk verder te helpen.
We hechten grote waarde aan het bieden van betrouwbare dienstverlening. De specialisten waarmee we je in contact brengen zijn zorgvuldig door ons geselecteerd en we gebruiken jouw input om zorg te dragen voor een kwalitatief hoogstaand specialistenaanbod.
De bij ons aangesloten bedrijven hebben een screening ondergaan die verder gaat dan enkel het controleren van een KvK-inschrijving. De screening omvat (maar is niet beperkt tot):
Het is voor ons belangrijk dat het gebruik van MyGo voor jou kostenloos is. Je maakt enkel de kosten die je overeenkomt met de gematchte vakspecialist voor het uitvoeren van jouw opdracht. Ook het bellen met ons Servicecenter is gratis, evenals het aanvragen of vergelijken van offertes.
Op basis van jouw zoekvraag en locatie matcht ons Matchmaker systeem je met één van de bedrijven die werk in jouw regio uitvoert. Het systeem is zo ingericht dat je gematcht wordt met een bedrijf dat daadwerkelijk jouw opdracht kan uitvoeren, hier tijd voor heeft en onze strenge selectie is doorgekomen. Daarbij biedt de Matchmaker de mogelijkheid een keuze te maken uit andere bedrijven die het werk in jouw regio kunnen uitvoeren. Ook de andere bedrijven waar je uit kunt kiezen zijn door ons gescreend en dus betrouwbaar.
Voor veel bedrijven waarmee je gematcht kunt worden zijn meerdere contactvormen beschikbaar. Zo kun je naast direct telefonisch contact opnemen een offerte aanvragen, een afspraak inplannen, of een terugbelverzoek indienen.
Wanneer de Matchmaker niet direct de juiste match kan vinden, kun je persoonlijk hulp krijgen van Max MyGo.
Speciaal voor MyGo hebben we een Servicecenter ingericht waar bekwame medewerkers je vriendelijk en geduldig te woord staan en je helpen met het vinden van de juiste dienstverlener voor jouw opdracht. We hebben er bewust voor gekozen deze taak niet uit te besteden aan externe callcentra, maar het volledig in eigen beheer te houden. Hierdoor zitten we dicht op de kwaliteit van de dienstverlening en is het mogelijk een strakke koppeling te houden met het MyGo platform.
Vanuit het Servicecenter worden ook de chat- en whatsapp-verkeer afgehandeld. Je hebt dus niet te maken met de frustratie van een chatbot, maar met echte medewerkers die daadwerkelijk je berichten lezen en er inhoudelijk goed op kunnen reageren.
Wanneer een bedrijf zich aanmeldt voor deelname aan het MyGo platform, gaat de aanmelding eerst naar het MyGo Kwaliteitsteam. Deze medewerkers voeren de genoemde screening van bedrijven uit. Dit is dus geen geautomatiseerd proces. Wanneer een bedrijf aan onze strenge toelatingseisen voldoet en alle gegevens kloppen, wordt voor het bedrijf een profiel aangemaakt en kan het gematcht worden in de Matchmaker.
Maar het werk houdt hier niet op. Ook als een bedrijf is toegelaten tot het platform, blijft ze onderhevig aan reguliere kwaliteitscontrole. Structureel wordt gecontroleerd of de bedrijfsgegevens nog kloppen en of de certficeringen en keurmerken nog steeds gelden.
Het Kwaliteitsteam is ook het eerste station waar reviews binnenkomen die consumenten achterlaten op MyGo na geholpen te zijn door een vakspecialist. Mocht een bedrijf een zorgwekkende review krijgen, dan kan dit aanleiding zijn voor het Kwaliteitsteam om het bedrijf extra onder het vergrootglas te leggen. Wanneer het ons noodzakelijk lijkt, zal verdere actie ondernomen worden.