Dit is MyGo
MyGo is een Nederlands serviceplatform dat vraag en aanbod binnen de dienstverleningsmarkt op innovatieve wijze samenbrengt. Dit platform is zo gebouwd dat consumenten en ondernemers op basis van een afgestemd vraag- en aanbod-systeem aan elkaar gematcht worden. Blijkt er toch geen match, dan staat er een serviceteam klaar, genaamd Max MyGo, om te zorgen dat de consument alsnog geholpen wordt. Het platform beschikt reeds over een breed aanbod van dienstverlenende beroepen. Deze database wordt echter voortdurend aangevuld met nieuwe vakgebieden: van hoveniers en advocaten tot fysiotherapeuten en automonteurs. Het doel is dat alle beroepen in alle Nederlandse regio’s vertegenwoordigd zijn op MyGo. Een exact overzicht van onze categorieën vind je hier.
Waarom MyGo? (Team MyGo)
Geschiedenis
Sinds 1999 timmeren wij hard aan de weg om dienstverleners in het MKB te voorzien van nieuwe potentiële klanten. Dit doen wij door deze bedrijven te ondersteunen bij hun marketingactiviteiten of door onze eigen marketing middelenmix in te zetten. Als ‘leadgenerator’ ontwikkelen wij onze eigen producten waarin wij onze ‘learnings’ en ‘best-practices’ verwerken, om zowel onze klanten, als de klanten van onze klanten, op de best mogelijke manier van dienst te zijn. De markt, waarin wij ons bevinden, beweegt zich razendsnel en daar doen wij graag aan mee! Dit doen wij niet alleen door zichtbare nieuwe producten te ontwikkelen, te optimaliseren en te laten evolueren, maar ook door onzichtbare tools te implementeren. Zo hebben wij al in 2011 een systeem ontwikkeld, waarin wij oproepen en contactaanvragen kunnen bijhouden voor onze klanten. Met dit systeem kunnen wij exact zien welke zoekwoorden van de campagnes conversies genereren. Ook kunnen onze klanten hierin bijvoorbeeld hun statistieken inzien en hun vakanties inplannen. In de afgelopen drie jaar hebben we dit systeem verder uitontwikkeld naar het uitgebreide MyGo matchingsplatform, waarin alle vraag- en aanbod-elementen zijn samengebracht.
Waarom MyGo? (directeur)
MyGo voor de consument
Via het online matchingsplatform kunnen consumenten eenvoudig zoeken naar een dienstverlener in hun omgeving. Of het nu gaat om een spoedklus of een opdracht op de langere termijn, voor beiden kan de consument bij MyGo terecht. De MyGo Matchmaker op het platform werkt als volgt: de consument vult een opdracht in, met bijvoorbeeld de regio en de manier, waarop hij of zij in contact wil komen met een professional. Vervolgens krijgt men de mogelijkheid om één of meerdere offertes op te vragen om te vergelijken, of meteen een afspraak in te plannen met een vakspecialist. Via MyGo kan de consument ook direct bellen met een bedrijf naar keuze. Daarnaast staan de servicemedewerkers van MyGo zeven dagen per week klaar om de consument telefonisch te helpen bij het vinden van een geschikte professional.
MyGo voor de ondernemer
Ook dienstverleners kunnen zich tijd en geld besparen met dit nieuwe dienstenplatform. Bedrijven die zich inschrijven als dienstverlener hebben de mogelijkheid om op ieder gewenst tijdstip aan te geven hoe, wanneer en uit welke regio zij klanten via het platform willen ontvangen. Ook kan men exact aangeven welke opdrachten men wenst te ontvangen. De registratie hiervan gaat via een online-systeem of met behulp van een medewerker van MyGo. De ondernemer betaalt per contactverzoek, waarbij de prijzen afhankelijk zijn van de grootte van de klus, de regio en de slagingskans van de opdracht. MyGo werkt op basis van ‘no cure no pay’, waardoor er voor de ondernemer geen vaste kosten bestaan. De voorkeursinstellingen zijn per direct en naar eigen inzicht te wijzigen, en men kan de dienstverlening op ieder moment pauzeren of stoppen. De ondernemer zit dus nergens aan vast.
Mission Statement
MyGo is ambitieus, grensverleggend, doelgericht, innovatief en betrokken. Wij willen het voor het consumenten en vakspecialisten gemakkelijker maken om elkaar te vinden. Wij willen dat doen door innovatieve en grensverleggende techniek te gebruiken, die doelgericht werkt. Door zowel klanten als dienstverleners/vakspecialisten te betrekken, ambiëren wij voor iedereen de best passende oplossing te vinden.